蠻特別的一家人樂團,美聲的主唱,雖然在西洋流行樂裡沒占有太多的時間

但幾首好聽的歌,總是令人無法忘懷

Who's holding Donna now?  誰擁著多娜

Sometimes a love won't let go 有時愛難放下
Hard as I try I know it shows 想隱藏,思念卻又跑出來
Everybody's telling me 人們告訴我
You'll be over her eventually 你早晚會忘了她
But how am I supposed to feel so secure? 唉我如何能像大家講得那般心如止水


*When I keep wondering who's holding Donna now
一直想著誰正抱著多娜
And I keep wondering who's heart she's knocking around
一直想著誰的心和她相伴一起
There's nothing I wouldn't do
此刻我什麼都不想做,
To be in his shoes somehow (right now)
只想(馬上)把那個男人給替換過來


And I keep wondering who's holding Donna now
還是想著誰正抱著多娜
And I keep wondering what magic can be found
也想著有沒有什麼魔法可用
To turn me back to the one who's holding Donna now
可以讓我回到以往,能抱著多娜

 

The letter started with good-bye 信的開頭就是再見二字
 I've read it half a million times 我讀了它無數次
Tell me this is just a dream 告訴我這只是一場夢
When I wake up she'll be here next to me 夢醒之後她還在我身邊
Tell me it will be just the way it was 一切都仍如往昔一般

(喜歡的歌,自己動下翻譯一下)

arrow
arrow
    全站熱搜

    hl805hsp76204 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()